Select Page

MyCryptoversity

Membina Intelektual Kripto Malaysia

PENDIDIKAN

Adakah Bitcoin adalah Penyimpan Nilai?

Adakah Bitcoin adalah Penyimpan Nilai?

10 minit bacaan Apabila anda memikirkan aset selamat, logam berharga seperti emas atau perak mungkin terlintas di fikiran. Ini adalah pelaburan yang dimiliki oleh individu sebagai lindung nilai terhadap pergolakan di pasar tradisional. Perdebatan mengenai sama ada...

Mengapa Bitcoin Mempunyai Nilai ?

Mengapa Bitcoin Mempunyai Nilai ?

Bacaan 10 minit (yang mungkin mengubah hidup anda) Bitcoin memperoleh nilainya dari pelbagai ciri yang berbeza. Akhirnya, kedua-dua mata wang kripto dan fiat mempunyai nilai kerana kepercayaan. Selagi masyarakat mempercayai sistem fiat, wang akan terus bernilai. Kita...

BERITAΒ MyCryptoversity TERKINI

TESTIMONIAL

“Saya hampir terjebak dalam skim pelaburan scam crypto, tetapi nasib baik saya sempat bertanya cikgu mayee tentang skim tersebut dan saya terus buat keputusan untuk belajar dengan beliau. Dengan modul yang tersusun rapi yang disediakan oleh beliau, bermula dari asas crypto sehinggalah kepada fundamental crypto, cara trade crypto sekarang saya sudah celik dan mahir tentang crypto, tahu bagaimana nak buat keuntungan dalam crypto dengan kaedah yang cukup mudah.
High recommended kelas cikgu mayee!

Sunita Abdullah - Pahang

Trusted Crypto Seller Alhamdulillah,urusan jual beli cryptocurrency berlaku dengan baik.Terutama musim covid ni.Urusan jual-beli boleh hanya boleh dilakukan dengan mudah dan pantas. Seller jujur dan support dengan baik. Tahniah dan terima kasih kepada seller. Sudah tentu akan berurusan lagi di masa masa akan datang. Tqvm Mayee Nazrich πŸ‘πŸ€”

Rafiey Rafif Ali - Shah Alam

“Terima kasih Sifu Mayee Nazrich…. Sekarang saya sudah ada 3 portfolio bermula dengan ETH lepas itu BTC dan yang baru Ripple… Hanya beli dan simpan… Bila kawan tanya ehh kau ni main bitcoin ke… Tak lah saya beli dan simpan aje… Nanti untung boleh withdraw…. Ehh sah ke… Sah la… by Bank Negara…. Nanti ajar ya…. Begitulah pengalaman saya walaupun tak banyak membeli crypto…. Feel the rise of crypto…. Tq sifoo…!

Azri Ramli - Selangor

“Bulan 6,2020 aku beli bitcoin dengan nilai RM500 aku dpat 0.01243BTC bulan 9 aku ada top4 skit RM50. Lpas tu aku x bukak pun pasaran bitcoin ni sampai la hari ni aku rasa nk bukak sbb tkot terjejas dengan isu COVID ni kan. Tngok2 market dia mencanak naik. Dari RM550 duit aku kini dah RM1081. Aku nk konsi je. Nk btul2 tahu pasal bitcoin ni hampa boleh tanya MASTER Mayee Nazrich dia tempat y betul untuk bertanya dan belajar.”

Arzan Wok Wok - Selangor

“Yeayyyy….!!! Sudah terbukti….sebelum ni saya selalu dengar bila sebut Bitcoin je mesti kne tipu….
Tp alhamdulillah ❀️ lepas jumpa Sifu Abg Mayee, dgn tunjuk ajar beliau…sy bermula dgn modal setakat yg saya mampu utk melabur dlm Bitcoin…
Dan skrg alhamdulillah ada untungggg πŸ₯°β€οΈπŸ₯°β€οΈ
Thank you sifu….dan guyssss….mmg patut masuk kelas sifu abg mayee kita…. okay πŸ‘πŸ‘πŸ‘”

Siti Rahzan Zahrina - Kelantan

“Alhamdulillah. Simpanan saya dan duit raya anak anak dalam Bitcoin dan Ethereum mmg berbaloi. Saya bukan investor, saya cuma beli sedikit2 dan simpan. Kita urus duit kita sendiri, tak tahu boleh belajar. Saya sangat rekomen Tuan Mayee Nazrich. Crypto currency terbaik. Dan cara penerangan Tuan Mayee simple dan dia sentiasa berusaha untuk bantu menjawab dan bimbing apa2 yang kita tak tahu.”

Pn.Adriana Omar - Selangor

“Alhamdulillah..hampir 100% untung skrg ni..4hb11 harga XPR rm0.99 sen. Hari ini 22hb11 harga XPR rm1.85..baru je beberapa hari..insyallah harga terus meningkat..terima kasih kepada Tn Mayee Nazrich memberi tunjuk ajarπŸ‘πŸ‘πŸ‘”

Mazlam Abd Manan - Marang,Terengganu

Tq cikgu mayee atas tunjuk ajar.. Untung jual btc dpt cover renew rtax 2 kereta.. Awal tahun dpn buat plan baru.. Kita kumpul sikit2.. Cukup haul kita kutip utg.. Buang kata2 KALAU 😍😍”

Wak Jo - Johor

KENYATAAN PENAFIAN:

Perkongsian dan program yang dipaparkan di laman ini adalah terjemahan kedalam Bahasa Malaysia dari laman web antarabangsa yang bertujuan untuk pendidikan sahaja dan tidak ada kena mengena dengan program Skim Cepat Kaya, MLM, PONZI & HYPE. Ia tidak melibatkan sebarang aktiviti mengumpul duit dan nasihat kewangan mahupun pelaburan. Sebarang aset kripto yang dikongsikan adalah bertujuan pembelajaran sahaja danΒ TIDAK BOLEH ditafsirkan, atau diandaikan sebagai nasihat pelaburan, kewangan, undang-undang, peraturan, perakaunan, cukai atau yang serupa.Β 

error: Content is protected !!